2011. július 29., péntek

Techno

Na, most szuperül regisztráltam erre a twitterre, azzal a céllal, hogy majd a mókuskerék nevében írogatok az újságíróknak, és átviszem a kommunikációt a XXI. századba, csak épp azzal nem számoltam, hogy egyáltalán, gőzöm sincs arról, hogy működik ez az izé. Bejelöltem egy csomó mindenkit, hogy követni akarom, de pl hogy mégis hogy látom, mit írnak, már nem tudom. Azt sem értem, hogy hogy lehetne hírt adni arról, hogy itt vagyok, vagy hogy tudnék Bejelölni potenciális érdeklődőket, meg egyáltalán, hogy mégis hova az anyjába kell beírni a szövegem. Próbálkozni meg - afent említett cél miatt - igen kínos lenne. Nem tartana valaki egy profi gyorstalpalót? Egyáltalán kommunikációs szempontból érdemes ezzel próbálkoznom? Használják ezt az újságírók és az üzletemberek?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 megjegyzés:

Agent Angel írta...

én szívesen, bár nincs közléskényszerem, de olvasom, meg követek pár embert

Laura írta...

az tuti, hogy dajcstomi is használja, mert mindig szerepel a hiradóban, hogy csúnyákat ír:)