2011. június 28., kedd

Back to work

Hát, péntektől újra munkában. Igaz, még csak 4 órában otthonról, de tudjuk mind, mit is jelent ez. Elég ha a bekapcsolt mobilra gondolunk :)) Amúgy ez nem rossz dolog. Ez jó dolog. Mert másról is fog szólni az életem megint. Is. Mert most úgy érzem, meg tudom csinálni ezzel a kis is-el a mondatban, és tudok majd teljesíteni két helyen is. Már hiányzik a munka. Nem hittem volna, hogy valaha is ezt fogom mondani, sőt, lehet, hogy pár hét múlva már úgy fogom érezni, én teljesen megőrültem, hogy vállalkoztam erre önként, de most jó érzéseim vannak. Aztán a durva rész majd úgyis októbertől lesz, amikor bentről, 8 órában, teljes gázzal. Na, attól be vagyok szarva. Meg a szeptemberi bölcsőde beszoktatástól. Huh, hát majd meglátjuk. De azt biztosan érzem, hogy vissza kell térni a valóságba. Jót fog tenni remélem mindkettőnknek hosszú távon. Drukkoljatok :)

8 megjegyzés:

Agent Angel írta...

drukkolunk :) gondoltam, hogy valami ilyesmire készülsz, miután 4Square-en bejelentkeztél a gyárba :)

manka írta...

drukk!! es fel is vettek bolcsibe es zsirsag minden?
melyikbe?
en is ilyenforman tervezem majd te leszel a példakép :)

annus írta...

a kerületben szerencsére szuperjó a bölcsi helyzet, mindenkit felvesznek aki itteni lakos és dolgoznak a szülei. bejártam a bölcsiket, beírtam a sorrendet és bazi jó helyre vették fel. hogy minden zsírság-e, majd a szeptemberi beszoktatásnál derül ki, de reméljük így lesz :)

Meerkata írta...

felvételi a bölcsibe???? miaszösz? miért ne vennék fel? mi ez a baromság?

Kisbogár írta...

Mókus, welcome to the real world. Vannak akik már a terhesség alatt bejelentkeznek egyes kerületekben...

Kisbogár írta...

ja, és nagyon drukk és bocsi, hogy eltűntem... :(

manka írta...

na milyen a mókuskerék?

annus írta...

eddig minden szupi, bár ezért a nyugodt időszakért inkább a nyár, mint a mókuskerék a felelős :)