2011. április 16., szombat

Van, ami nem változik

Hétvégén kinéztem egy boltot két utcával arrébb. Gondoltam, ide mindenképp betérek. Szerdán el is jutottam odáig, hogy elmenjek. Zárva volt. Kiakadtam. Aztán megnéztem a nyitvatartás táblát és láttam, hogy szerdán zárva. Gondoltam, visszajövök holnap. Másnap fél hatra értem oda, gondolván, hogy ugye ezek a boltok 6ig úgyis nyitva vannak. Zárva volt. Kiakadtam. Aztán megnéztem a nyitvatartás táblát és láttam, hogy minden nap 5ig van nyitva. Harmadnap megint ellátogattam, és büszke voltam magamra, hogy már 3ra odaértem, pedig 5ig nyitva. Zárva volt. Kiakadtam. Aztán megnéztem a nyitvatartás táblát és láttam, hogy minden nap 5ig, kivéve pénteken, amikor f2ig van nyitva. Majd hétfőn megint elmegyek.

4 megjegyzés:

Kisbogár írta...

Nuskaaaaa!!!!!!!!!
Imádlak!!!!!!!!!

Agent Angel írta...

ééén is :) ennek hatására megjelent előttünk BraRipperrel a következő poszt:

Törpe ma az oviban
Ma elvittem Törpét az első napjára az oviba, ahol tájékoztattak, hogy csak másnaptól kell vinnem.
Másnap elvittem Törpét az oviba, de véletlenül rossz helyre mentünk, nem abba az oviba kellett volna.
Harmadnap végre tényleg elvitten Törpét az oviba, Mr. Brown is jött erősítésnek, de szombat volt és az ovi zárva volt.
:)))))))))))

annus írta...

Most nem tudom, h sírnak, vagy nevessek

Agent Angel írta...

szerintem nevess. szeretünk :) ellenkező esetben nem mernék ilyet kommentelni :)