2011. május 6., péntek

Voltam Zumbázni

Ami amellett, hogy fogyaszt, megtanít értékelni másokat. Olyanokat is, akiket eddig esetleg szóra se méltattunk életünk során. Sőt, esetleg csöppet meg is vetettünk. Én áldottam az eget, hogy nem a 60as években születtem, mikor csak a rockyzással lehetett hódítani, ezzel egy időben nem felejtettem el gyorsan elátkozni Elvist és azt, hogy a világra született. Tisztelni kezdtem Fenyő Mikit. Na meg a 70es évek diszkóscsillagait, akik magassarkúban, kifestve, csábosan tették mindazt, amit mi órán lihegve és izzadva. Valamint emelem kalapom a countryzós, csuhajkodós amcsik, a csípőőrületes brazilok és a hula-hula táncosok előtt. A szavanna bejárásához kapcsolódó majom-tánc utánzása tette fel igazán az i-re a pontot, de akkor már az önbecsülésem amúgy is a béka segge alatt volt. Sok ollé, ho-ho-ho és zumbaaaa felkiáltással kísérve lassan az órának is vége lett.

De jó volt, jövőhéten kétszer megyek :)

1 megjegyzés:

Agent Angel írta...

na a zumba az nagy királyság, én teljesen rá vagyok kattanva :)