2008. október 31., péntek

Holle anyó

Beköszöntött a november. Tűz a nap, az emberek ingujjban rohangálnak az utcán és naptejet vásárolnak. Érthetetlen a lelkesedés, hiszen ennek egyszerűen NEM ÍGY KÉNE TÖRTÉNNIE!!! Csak én vagyok beszarva? Ez nem egy kellemes időjárás, hanem kellemetlen időzavar. A Föld omlik össze, mi meg boldogan sütkérezve figyeljük, ahogy süllyed velünk a hajó. Csak az a bibi, hogy még a Titanicnál is kevesebb mentőcsónak áll rendelkezésre.

És egyre inkább azt érzem, kár volt kiadni 25ezret egy télikabátért... Az eddig örök darabnak vásárolt cucc lassan értelmét és funkcióját veszti.

HAVAT AKAROK ÉS 8-10 FOKOT!!!!

6 megjegyzés:

Sipi írta...

a kettő együtt nem lesz könnyű ... :)

CSI írta...

a kabat nem volt felesleges, ki tudja mi lesz meg itt... meg johet a jegkorszak. egyebkent total egyetertek! én is be vagyok szarva

juc írta...

remelem ezt nem hallotta meg senki.

annus írta...

mit?

juc írta...

hogy hideget vágytok. csitt, en fazom...

Kisbogár írta...

háát...

ami gáz , az gáz... de ha jobban belegondolunk ez évek óta így van, bár lehet, hogy csak nekem tűnt fel, hogy már rendszeresen fagynak le a bimbók a növényeken és virágokon mert minden évben van egy "freak spring"?

ez nem most lett durva, csak most már kiszúrja a szemünk.
de nem gondolom, hogy ettől még ne élvezhetném ha süt a nap! mert ha még csak nem is élvezem, akkor aztán mire jó, hogy tönkre megy a Föld?